РЕДАКТИРАНЕ НА ПЛАТЕЖНИ ДОКУМЕНТИ

от МАРИАНА ИГНАТОВА на 24.03.2011 09:56
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ -НЕЗНАМ КАК ДА РЕДАКТИРАМ ГРЕШНО ВЪВЕДЕН ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ.
АЗ ГО ИЗТРИВАМ И НАНОВО ГО ВЪВЕЖДАМ,МОЖЕ БИ ТОВА НЕ Е ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН.

БЛАГОДАРЯ ВИ!
RE: РЕДАКТИРАНЕ НА ПЛАТЕЖНИ ДОКУМЕНТИ
от e-Docs.bg Support на 24.03.2011 11:10
МАРИАНА ИГНАТОВА
МОЛЯ ЗА ПОМОЩ -НЕЗНАМ КАК ДА РЕДАКТИРАМ ГРЕШНО ВЪВЕДЕН ПЛАТЕЖЕН ДОКУМЕНТ.
АЗ ГО ИЗТРИВАМ И НАНОВО ГО ВЪВЕЖДАМ,МОЖЕ БИ ТОВА НЕ Е ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН.

БЛАГОДАРЯ ВИ!



Благодарим за Вашия въпрос!

По принцип не е необходимо грешно съставен документ да се изтрива и да се въвежда наново, макар че е възможно.

От бутона "АРХИВ ПЛАТЕЖНИ ДОКУМЕНТИ" се показва таблицата (списъка) с документи. В нея колоните "Дата" и "Описание" са линкове. Чрез който и да е от тях можете да разгледате съответния документ - отваря се в нов прозорец! В долната част на този екран има бутони. Най-левият бутон е "Редактирай". Чрез него съответния документ се показва в основния прозорец в режим за редактиране.

Бутонът "Редактирай" умишлено не е изведен като иконка в началото на всеки ред в таблицата, тъй като са възможни обърквания, пък и преди да се редактира даден документ е добре да се разгледа отново!

Освен попълване и разпечатване на платежни и фактури, системата Ви дава уникална възможност за електронизиране на целите процеси по издаване или импортиране, изпращане, получаване, обработка, потвърждаване, експортиране към други системи на електронни фактури.
В системата е предвидена и възможност за подписване с УЕП на платежни документи, което ги превръща в напълно валидни електронни документи по смисъла на ЗЕДЕП.
RE: РЕДАКТИРАНЕ НА ПЛАТЕЖНИ ДОКУМЕНТИ
от МАРИАНА ИГНАТОВА на 24.03.2011 17:33
МНОГО БЛАГОДАРЯ ЗА ПОЯСНЕНИЕТО "РЕДАКЦИЯ" НА ПЛ.ДОКУМЕНТИ !

ЖЕЛАЯ УСПЕХИ НА ЦЕЛИЯТ ЕКИП.

МАРИАНА ИГНАТОВА
За да коментирате публикацията, трябва да сте влезли в профила си. Можете да се регистрирате от тук.